Friday 30 December 2011

! kerana cinta kita wujud di dunia !




>cinta hidup bersama waktu, pabila matinya waktu, maka matilah cinta<
cam 2 la cinta aku pada orang yg bernama..
 AZIZAN AZMAN



>jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya, walaupun dia tiada disisi kita <
(aku sentisa mendoakan kau.. sentiasa ingatkan kau disetiap solatku..)



>dalam hati ini ada namamu nama seorang insan yang ku rindu.. dalam diri ini ada sayangmu, sayangnya dirimu tidak mengerti.. dalam senyuman ini ada tangisan, tangisan seorang yang terluka.. dalam jiwa ini ada pilunya, pilunya membuatkan aku menangis<
(kadang2 aku nangeh bab hg x paham cm ne aku rindu hg..)




>jika kau memiliki seseorang itu,milikilah ia dengan sebaiknya.. jika kau mempunyai kekasih, jagalah dia dengan sempurna.. jika kau sayang padanya, setialah kau padanya.. jika kau cinta padanya, cintalah dia dengan keikhlasan.. jaganlah kau melukakan hatinya kerana hati manusia ibarat kaca sekali terhempas ia berkecai dan tidak akan bercantum semula<
(aku guna panduan nie tuk ngat n setia kat hg.. hg taw x?)





>ku mencintaimu lebih dari apa yang aku ada.. 
ku perlukanmu walau dimana pun kau berada..
cinta menyatukan kita berdua..
cinta anugerah yang tidak ternilai untuk kita berdua<
(cinta untuk hg dan aku.. paham?)



>cinta intu ibarat 4 musim.. sering bertukar-tukar..
cinta itu ibarat air.. mengalir tanpa henti..
cinta itu ibarat aingin.. datang menenangkan kita..
cinta itu juga api.. ia datang dengan kepedihan<
(hmmm... cm 2 la cinta kita..)



>andai rindu itu hukuman.. maka akulah yang paling menderita<
(tgkkk.. cm ne truknya rindu aku kat hg.. hg 2 yg x rindu aku.. huh )



tuhan memberikan dua kaki untuk berjalan.. dua tangan untuk memegang.. dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat.. tetapi mengapa tuhan hanya memberikan sekeping hati pada kita?? kerana tuhan telah memberikan sekeping lagi pasa seseorang untuk kita carinya<
(sekeping ag ada kat hg.. jga elok2.. klau x aku bg penumbuk.. hg pnya sekeping ati kat aku aku jga pnya elok.. hg taw x?)




cintailah seseorang itu dengan sepenuhnya..
hargailah ketulusan hatinya..
ikhlas lah padanya jika seseorang itu ikhlas pada kita..
janganlah kita melukakan hatinya jika seseorang itu amat mencintai kita..
kerana dicintai itu lebih baik dari mencintai..
sayangilah hubungan kita..
(dengar 2.. jaga and sayang hubungan kita nie elok2.. jgn wat x taw.. syg org yg mencintai hg nie.. paham?)




jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk orang yang kita suka  sebab orang yang kita suka akan tinggalkan kita tuk orang yang dia sayang..
(xdak cpa yg bley syg hg mcm mna aku syg hg.. takat suka je apahal cgt.. aku nie org yg hg syg.. jgn nk suka2 pi kat org yg yg suka.. suka je bkn syg pn.. ingat!!)



jangan sia-siakan orang yang sayangkan kita.. hanya untuk orang kedua sanggut kita lepaskannya.. jangan jadi bodoh.. sekarang mungkin kita tak rasa apa2.. tetapi, suatu ketika kita akan menyesal apa yang kita putuskan itu.. setialah pada yang satu.. sayangilah ketika dia masih ada.. jika dia sudah tiada.. tiada gunanya lagi.. lalu.. berakhirlah dengan air mata..
(paham betoi2.. jgn sia2kan aku.. bab aku syg hg.. xdak org lain yg bley syg hg cm ne aku syg hg.. setia kat aku sorang dh la.. wat pe ramai2.. buang masa)













(^-^)v




~ love being myself ~




No comments:

Post a Comment